Hayırlı Çalışmalar Hocam; Belediyemiz ile Belediye Personel Hizmetleri A.Ş. arasında “20/11/2017 tarihli ve 696 sayılı Olağanüstü Hal Kapsamında Bazı Düzenlemeler Yapılması Hakkında Kanun Hükmünde Kararnamenin 127 nci maddesiyle 27/6/1989 tarihli ve 375 sayılı Kanun Hükmünde Kararnameye eklenen geçici 24 üncü madde hükümleri kapsamında” 02.04.2018/02.04.2021 tarihlerin kapsayan bir sözleşme imzalanmıştır. Bu sözleşmenin süresi 02 Nisan 2021 Tarihinde sona erecektir. 1- Söz konusu sözleşmenin bitmesinden dolayı yeniden bir sözleşme yapılacak mıdır? Bunun süresi en az ve en çok kaç yılı kapsayabilir? Sözleşme yapılacaksa izleyeceğimiz yol nedir? 2- Söz konusu şirket ilk açıldığı 2018 yılında SGK den 5 adet işyeri dosyası açılmıştır. Bu dosyaların kapatılarak yerine yeni bir işyeri dosyasının açılmasına gerek var mıdır? 3- Belediye ile Şirket arasında yapılacak yeni sözleşmeden sonra mevcut çalışanlarımızın giriş ve çıkışları olacak mıdır? 4- Mevcut çalışanların İş kurumuna ilan edilmesi için İş Kurumuna bildirim yapılacak mıdır? 5- Mevcut çalışanlarımızın dışında ihtiyaç duyulduğu halde yeni işçi alımı için izleyeceğimiz yol nedir?
Yetkisiz Erişim!
Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.
Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.
Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.
Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.