17 Aralık 2011 tarihli ve 28145 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren “Kamu İdaresi Hesaplarının Sayıştay'a Verilmesi ve Muhasebe Birimleri Hakkında Usul ve Esaslar” Yönetmeliğinin 5. maddesinde belirtilen verilecek defter mali tablo, belge ve bilgilerden Hesap dönemi başında ve aylık olarak gönderilmesi istenmektedir. Birliğimiz 2012 yılı başından itibaren Sayıştay'a bu belgeleri her yıl dönem başında ve her ay aylık mizan ve yevmiye defterini yazılı ve CD ortamında göndermektedir. Sayıştay'a bu belgeleri göndermeye devam edelim mi? Göndermezsek bir suç teşkil eder mi?
Yetkisiz Erişim!
Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.
Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.
Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.
Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.