Yönetim Kurulu Karar Defterinin Onayı Hk.

  • Soru ID: 4500
  • Üye ID: 753
  • Sorulma: 21.08.2015
  • Cevaplanma: 21.08.2015

Soru

Değerli Hocam öncelikle çalışmalarınızda başarılar diliyorum. İyi Çalışmalar. Avukata vekalet vermek için yönetim kurulu kararı aldık. Notere gittiğimizde işlemimizi yapamayacağını, tutmuş olduğumuz defterlerin noter onaylı olmadığını söyledi. Bizde, 6172 Sayılı Sulama Birlikleri Kanunun'da ve Çerçeve Ana Statü'de defterlerin noterden onaylanması konusunda herhangi bir şey yazmadığını söyledik ve daha önceki tarihlerde aynı noterin verdiği vekaletleri örnek olarak kendilerine sunduk. Çerçeve Ana Statü'de noter kelimesi iki yerde geçmektedir. Birincisi 7.madde- nin 2. paragrafında üye kayıt defterini noter onaylı olması şartı var bunu yerine getirdik. İkincisi 15.maddede noter onaylı kiralama sözleşmesi olarak geçmektedir. 55.maddede tutulacak defterler açıklanmış ve noter şartı getirmemiştir. Bu durumda noterin beyan ettiği gibi bütün defterlerimizi onaylatmamız mı gerekir? Bize bu konudaki görüşlerinizi yazarsanız çok memnun oluruz. Saygılarımla. Kolay Gelsin

Cevap

Yetkisiz Erişim!

Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.

Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.

Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.

Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

+90 (312) 473 84 23

mts@mevzuattakip.com.tr

İlgili Kanunlar

Önemli Uyarı

Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu hükümleri uyarınca bu yazının izinsiz iktibas edilmesi, sosyal medya veya iletişim grupları yoluyla ya da başka herhangi bir şekilde yayılması ve çoğaltılması yasaktır.
Soru-cevaplar hakkında kişisel notlar alabilirsiniz. Aldığınız notları yalnızca siz görebilirsiniz.