Açığa alınan personelin maaş ödemesi

  • Soru ID: 6468
  • Üye ID: 1039
  • Sorulma: 19.08.2016
  • Cevaplanma: 19.08.2016

Soru

sayın hocam Belediyemizde memur olarak görev yapan personelimiz 657 sayılı Kanunun 137. maddesi gereğince 20/07/2016 tarihinde açığa alınmıştı. Söz konusu personel 15/07/2016 tarihinde tam maaş almış olup 15/08/2016 tarihindeki maaş 3/2 olarak ödendi. Bu personele temmuz ayında ödediğimiz tam maaşından 1/3 oranı hesaplayıp açığa almış olduğumuz tarih itibarıyla 24 günlük kısmını geri almamız gerekir mi?

Cevap

Yetkisiz Erişim!

Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.

Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.

Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.

Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

+90 (312) 473 84 23

mts@mevzuattakip.com.tr

İlgili Kanunlar

Önemli Uyarı

Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu hükümleri uyarınca bu yazının izinsiz iktibas edilmesi, sosyal medya veya iletişim grupları yoluyla ya da başka herhangi bir şekilde yayılması ve çoğaltılması yasaktır.
Soru-cevaplar hakkında kişisel notlar alabilirsiniz. Aldığınız notları yalnızca siz görebilirsiniz.