Merhaba Hocam. İlçemizde meydana gelen afete konu harcamaların yapılabilmesi için Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığından Belediyemiz hesaplarına bir miktar para gönderilmiştir. Afet ve Acil Durum Harcamaları Yönetmeliğine göre bu miktarın özel bir hesapta izlenmesi gerekmektedir. 1- Özel hesapta izlenmesi gereken bu miktarın ayrıca bütçeye gelir kaydedilmesi gerekiyor mu? 2- Bütçeye gelir kaydettiğimiz taktirde ilgili müdürlükte harcamaya ilişkin yeterli ödenek bulunmadığından ek bütçe mi yapılması gerekmektedir. 3- Ya da bütçeye gelir kaydetmeden emanet hesaplarında takip edilmesi ve harcamalarının da bütçe kullanmadan emanet hesapları üzerinden yapılması mümkün müdür?
Yetkisiz Erişim!
Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.
Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.
Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.
Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.