Sayın Hocam; Belediyemizde Norm kadro ilke ve standartlarına uygun olarak oluşturulmuş bulunan müdürlüklerimiz bünyelerinde birim oluşturulması için ne gibi işlem yapılması gerekmektedir. Faaliyet gösteren birimler için de aynı işlemin yapılması gerekir mi? Örnek : Mali Hizmetler Müdürlüğü; Satılalma Birimi-Gelirler Şefliği-Emlak Şefliği Var olan bu alt birimler geçmişten bugüne kadar faaliyetlerine devam ettiklerinden dolayı önümüzdeki meclisçe karar alınması uygun olur mu?
Yetkisiz Erişim!
Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.
Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.
Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.
Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.