Belediye Birimlerinin Belirlenmesi Hk.

  • Soru ID: 17597
  • Üye ID: 1029
  • Sorulma: 27.08.2021
  • Cevaplanma: 27.08.2021

Soru

Hocam, Belediye Meclis kararlarına göre ve norm kadro standartlarına göre belediyemizce tüm müdürlük ve şefliklerimiz kurulmuştur. Fakat birimlerin işleyişini hızlandırmak, iş yükünü hafifletmek amacıyla belediye başkanı oluru ile memurluk veya birim adı altında örn: İlan Memurluğu, Park ve Bahçeler Birimi gibi birimler kurulmuştur. Bunlar için meclis kararı da alınmamıştır. Bu kurulan memurlukların norm kadro ile ilgisi bulunmadığından detsis sistemine dayanak olarak olur tarih ve sayıları girilerek detsis kodları alınmıştır. Fakat son zamanlarda detsis sistemine bu şekilde birim talebinde bulunulduğunda olur kabul edilmemekte, meclis kararı talep edilmektedir. Biz gerekçe olarak kurulan birimlerin norm kadro ile ilintili olmadığını beyan ediyoruz. Bizim bu birimler için meclis kararı almak zorunluluğumuz nedir? 5393 sayılı Kanunun 48. maddesi bütün birimler için geçerli mi? Geçerliyse bundan önceki yıllarda neden meclis kararı istenilmedi?

Cevap

Yetkisiz Erişim!

Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.

Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.

Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.

Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

+90 (312) 473 84 23

mts@mevzuattakip.com.tr

Önemli Uyarı

Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu hükümleri uyarınca bu yazının izinsiz iktibas edilmesi, sosyal medya veya iletişim grupları yoluyla ya da başka herhangi bir şekilde yayılması ve çoğaltılması yasaktır.
Soru-cevaplar hakkında kişisel notlar alabilirsiniz. Aldığınız notları yalnızca siz görebilirsiniz.