Belediye Personeli Şirketinden Hizmet Alımının Ödenek Tertibi

  • Soru ID: 21543
  • Üye ID: 5072
  • Sorulma: 26.03.2023
  • Cevaplanma: 26.03.2023

Soru

İyi çalışmalar. Belediyemizde personele dayalı hizmet alımı ödemelerini karşılamak üzere sermayesinin tamamı belediyemize ait şirketin düzenleyeceği faturaların ödenmesi ile ilgili birkaç sorum olacak. Not : tek fatura üzerinden ana müdürlük insan kaynakları olarak tek tek her personeli ilgili müdürlüklerin 03.5.1.04 Müteahhitlik hizmet alımları bütçe tertibinden çıkışını yapıyoruz. 1.Şirkete yapacağımız ödemelerde bütçe tertibi ekonomik kodu nasıl olmalıdır? 2- Ödemeleri Yapacak birim olarak İnsan kaynakları ve eğitim müdürlüğü bütçesi uygun olur mu yoksa farklı bir birim tercih edilebilir mi? 3- Bu ödemeleri 03.5.9.90 Diğer Hizmet Alımları bütçe tertibinden çıkmamız daha mı doğru olur. Eğer 03.5.9.90 Diğer Hizmet Alımları bütçe tertibi kodundan çıkmamız durumunda mevcut olan 03.5.1.04 Müteahhitlik hizmet alımları bütçe ödeneklerini 03.5.9.90 Diğer Hizmet Alımları bütçe tertibi koduna aktarmamız gerekiyor mu? Teşekkür ederim.

Cevap

Yetkisiz Erişim!

Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.

Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.

Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.

Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

+90 (312) 473 84 23

mts@mevzuattakip.com.tr

Önemli Uyarı

Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu hükümleri uyarınca bu yazının izinsiz iktibas edilmesi, sosyal medya veya iletişim grupları yoluyla ya da başka herhangi bir şekilde yayılması ve çoğaltılması yasaktır.
Soru-cevaplar hakkında kişisel notlar alabilirsiniz. Aldığınız notları yalnızca siz görebilirsiniz.