Hocam kolay gelsin. Belediyemiz Belde belediyesi olmakla beraber 8 memur 15 işçi le çalışıyoruz. Memurlar, 2 müdür, 2 teknik kadro, 1 itfaiye, 1 zabıta 1 şoför, 1 tahsildar. Tahsilat servisinde, mali hizmetler müdürlüğün de işçi personelden yararlanıyoruz. Ancak taşınır ve doğrudan temin işlemlerinde özellikle; Onay Belgesine, Piyasa Araştırma Tutanağında ve Muayene Kabul Komisyonunda işin ilgilisi olarak memur yazmakta ve görev vermekte zorlanıyorum. Şirketimize bağlı, Personel Limited Şirketinde çalışan işçileri de bu alanlarda kullanabilir ve bu belgelere isimlerini yazıp, görev verebilir miyim? Bunun için ne gibi bir yolu neye göre izlemem gerekiyor? Şimdiden teşekkür ederim.
Yetkisiz Erişim!
Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.
Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.
Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.
Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.