Başkanımız 2015 bütçesinde her müdürlükte olan bazı bütçe fasıllarını birleştirmek istiyor. Örneğin personel giderleri için insan kaynakları bütçesinin, birimlere alınan bilgisayar vs. malzeme alımı, program yazılımı, telefon internet gibi fatura giderleri için bilgi işlem müdürlüğü bütçesinin vs. ödeneklerinin kullanılması doğal olarak bütçe hazırlanırken bu konuların dikkate alınmasını istiyor. Böyle bir programlamayla bütçe hazırlayabilir miyiz?
Yetkisiz Erişim!
Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.
Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.
Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.
Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.