1-6360 sayılı yasa kapsamında belediyemizden büyükşehire devir olan işçilerin çıkışlarını 30 Mart 2014 tarihinde yapacağız. Bize gelenleride 30 Mart 2014 te bunda bir sorun yok ama 15 Mart 2014 tarihinde maaşlarını alan memur personel bu maaşı aldığı tarihten 14 Nisan 2014 tarihine kadar maaşını aldığından bu tarihe kadar hizmeti devam etmektedir. Bu şekilde yapılan uygulamalar Hitapta hizmet çakışmasına sebeb olmaktadır. Devir olan memur giriş ve çıkışları hakkında bilgi verirseniz sevinirim.
2-Bize bağlı 18 belde belediyesi olduğu için Beldelerden bize gelecek memurların özellikle müdürlerin girişlerinde norm kadro sıkıntısı yaşanacaktır. Norm kadroda müdür kadrosundan çok müdür olduğundan beldelerden gelen müdürleri hangi kadrolara atayacağız? Üç ay içinde norm kadro da durumları uygun hale getirilir diyor ama C8 belediye statüsüne geçecek belediyemizde verilen müdürler bile bize yetmeyecek görünüyor. Bu konuda bilgi verir misiniz?
3) 6111 sayılı yasa kapsamında işçi nakleden belediyeler üç yıl boyunca müteahhit elemanı alamaz mevcut durum ödemelerinde de yeniden değerlendirme oranı aşılamaz deniliyor. Bu üç yıl hangi tarihte bitiyor? Üç yıl şartına uyulmaması ve müteahhit işçilere ödenen gider ve müteahhit işçi sayısının artırılması durumunda sorumluluk ihaleye yapan müdürlüğe mi yoksa başkana mı aittir? Sorumlu olduğu halde bu oranların aşılması durumlarının tespit edilmesi halinde yaptırımlar nedir? Kişi borcu mu görevi kötüye kullanma mı olur, ayrıntılı cevaplarınızı bekliyor saygılarımı sunuyorum.
Yetkisiz Erişim!
Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.
Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.
Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.
Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.