Hocam merhaba, iki adet sorumuz var. 1- Kurumumuz bünyesinde 2016 yılında taşeron olarak çalışan personelimiz 9/09/2016 tarihinde mesai saatleri içinde kurumumuza ait resmi aracı kullanırken iş kazası geçirdiğinden anılan tarihten bu yana personelimizin iş göremezlik raporu devam etmektedir. İlgili personelimiz 01/04/2018 tarihinden bugüne kadar Belediyemize ait Personel A.Ş. den maaş almaktadır. 05/12/2018 tarihinde emekliliğe hak kazandığından kıdem tazminatı talep etmektedir. Kıdem tazminatı hesaplanırken 2016 yılında en son almış maaş rakamlarından mı yoksa 2018 yılında haketmiş olduğu rakamlardan mı hesaplama yapılması gerekiyor? 2- Kurumumuza bağlı Personel A.Ş. de çalışan personelin yıllık izin ücreti ve kıdem tazminatı ücreti şirket bütçesinden mi yoksa Belediye bütçesinden mi ödenmeli ve şayet şirketin bütçesinden ödenmesi durumunda bu bedeli Belediyemize fatura edebilir mi? Teşekkürler.
Yetkisiz Erişim!
Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.
Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.
Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.
Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.