Sayın Hocam, Belediyemizin aldığı malzeme veya hizmet alımlarında hizmet alınan şirket tarafından belediyemize kesilen faturalar da açıklama kısmına; Örneğin, 15 çeşit kırtasiye malzemesi alındı ise bunları ayrı ayrı yazmak zorunda mı? Yoksa muhtelif kırtasiye alımları yazarak toplam fiyatlarını yazabilir mi? Uygun olur mu?
Yetkisiz Erişim!
Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.
Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.
Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.
Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.