Sayın Hocam; Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Sınavı için kurumca duyuru yapılmış ve başvurulara ait personel listesi Valilik kanalı ile Bakanlığa bildirilmiştir. Personellerin sınav başvuruları elektronik ortamda 29.09.2014-19.10.2014 tarihleri arasında yapılacaktır. Bu aşamada personelin elektronik ortamda başvuruları yapılmadan önce; birimler arasında yeni bir teşkilat düzenlemesi yapılacağından dolayı veya görülen lüzum üzerine diyerek, kurum gönderilen listeleri, dolayısıyla başvuruları iptal edebilir mi? İptal edilir ise personele ve Bakanlığa nasıl bir bildirim yapılması gerekir? Saygılarımı sunarım.
Yetkisiz Erişim!
Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.
Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.
Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.
Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.