7/4/2021 tarihinde yürürlüğe giren Güvenlik Soruşturması Ve Arşiv Araştırması Kanunu kapsamında belediyemiz bünyesinde görev yapmak üzere alınacak olan (memur, sözleşmeli, işçi vs.) Personel hakkında yapılacak olan arşiv araştırması hususunda bazı tereddütler yaşanmaktadır. 1. Göreve başlatılacak olan personelle ilgili olarak ilgili kanunda araştırılması istenen hususları valilik makamına alınacak personelin bilgilerini içerir (ad soyad, T.C. kimlik no ) bir üstyazı ile mi müracaat edilecek? 2. İlgili üst yazı, alınacak olan personelin ikamet adresinden sorumlu valiliğe mi (örnek personel Adana ilinde ikamet ediyor) yoksa İstanbul valiliğine mi yazılacak? 3. Bu hususlar dışında uygulama ile ilgili bilinmesi gereken diğer hususlar varsa bilgilendirilmenizi arz ederiz.
Yetkisiz Erişim!
Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.
Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.
Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.
Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.