Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Hk.

  • 07.06.2021 E*** Y***
  • ********* ****** Bayrampaşa Belediyesi

Soru

7/4/2021 tarihinde yürürlüğe giren Güvenlik Soruşturması Ve Arşiv Araştırması Kanunu kapsamında belediyemiz bünyesinde görev yapmak üzere alınacak olan (memur, sözleşmeli, işçi vs.) Personel hakkında yapılacak olan arşiv araştırması hususunda bazı tereddütler yaşanmaktadır. 1. Göreve başlatılacak olan personelle ilgili olarak ilgili kanunda araştırılması istenen hususları valilik makamına alınacak personelin bilgilerini içerir (ad soyad, T.C. kimlik no ) bir üstyazı ile mi müracaat edilecek? 2. İlgili üst yazı, alınacak olan personelin ikamet adresinden sorumlu valiliğe mi (örnek personel Adana ilinde ikamet ediyor) yoksa İstanbul valiliğine mi yazılacak? 3. Bu hususlar dışında uygulama ile ilgili bilinmesi gereken diğer hususlar varsa bilgilendirilmenizi arz ederiz.

Cevap

Yetkisiz Erişim!


Bu içeriği görüntüleme yetkiniz bulunmamaktadır. Sitemizde yer alan içeriklerin tamamına sınırsız erişim ile ilgili bilgi almak ve sınırsız erişim hakkına sahip bir üyelik paketine geçiş yapmak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Ara: +90 (312) 473 84 23

mts@mevzuattakip.com.tr

Cevaplayan: MTS Yayın Kurulu

İlgili Kanun

Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Kanunu


Yorumlar