Merhaba hocam; Belediyemiz muhasebe işlemleri ödeme kısmında, kurumda yeterince memur olmadığı için her birimin müdürlerini ya da birim sorumlularını ödeme emri belgelerinde gerçekleştirme görevlisi olarak yazıyoruz. (ödemelerin evrakları sadece muhasebe biriminde hazırlanıyor) Yaptığımız uygulama hatalı mı? Memur bir personeli gerçekleştirme görevlisi olarak görevlendirmek mi gerekli? Teşekkür ederim.
Yetkisiz Erişim!
Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.
Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.
Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.
Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.