Belediyemizde özel kalem müdürlüğü olmadığından başkanlık ödeneği ilk defa yazı işleri müdürlüğünün 2015 yılı bütçesinde yer almakta olup, yazı işleri müdürlüğü harcama yetkilisi olarak yazı işleri müdürü görevlendirilmiştir. Başkanlık ödeneği olarak kullanılan geçmiş yıllara ve bu yıla ait harcamaların tamamına harcama yetkilisi sıfatıyla yazı işleri müdürümü imza atmalı, yoksa ödeneği kullanan belediye başkanı veya belediye başkan yardımcısının mı imza atması gerekir. Başkanlık ödeneği için ayrı bir harcama yetkilisi görevlendirmesi yasal bir zorunluluk mudur? Konu hakkında bilgi verilmesini arz ederim.
Yetkisiz Erişim!
Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.
Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.
Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.
Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.