Hizmet Alımı Bütçe Tertibi

  • Soru ID: 9711
  • Üye ID: 1017
  • Sorulma: 17.04.2018
  • Cevaplanma: 17.04.2018

Soru

İyi Çalışmalar. Belediyemizde personele dayalı hizmet alımı ödemelerini karşılamak üzere yeni kurduğumuz şirketin belediyemize düzenleyeceği faturaların ödenmesi ile ilgili birkaç sorum olacak. Not 03.5.1.08 Temizlik Hizmeti Alımı, 03.5.1.09 Özel Güvenlik Hizmeti Alımı ve 03.5.1.04 Müteahhitlik hizmet alımlarında 2018 yılı için ödenek mevcuttur. 1- Yeni şirkete yapacağımız ödemelerde bütçe tertibi ekonomik kodu nasıl olmalıdır? 2- Ödemeleri Yapacak birim olarak İnsan kaynakları ve eğitim müdürlüğü bütçesi uygun olur mu yoksa farklı bir birim tercih edilebilir mi? 3- Farklı fonksiyonda ve farklı Hizmet alımları ekonomik kodlarda bulunan ödeneklerin meclis kararı ile 1. soruya vereceğiniz cevaptaki ekonomik sınıflandırmaya aktarılması gerekiyor mu ? Teşekkür ederim.

Cevap

Yetkisiz Erişim!

Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.

Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.

Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.

Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

+90 (312) 473 84 23

mts@mevzuattakip.com.tr

İlgili Kanunlar

Önemli Uyarı

Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu hükümleri uyarınca bu yazının izinsiz iktibas edilmesi, sosyal medya veya iletişim grupları yoluyla ya da başka herhangi bir şekilde yayılması ve çoğaltılması yasaktır.
Soru-cevaplar hakkında kişisel notlar alabilirsiniz. Aldığınız notları yalnızca siz görebilirsiniz.