Hizmet Alımı ihalesi ile belediyemizde 11 ay süreli çalışmakta olan büro personelinin yüklenicisi hakediş ödemelerine ait evrakları her ayın sonunda belediyemize vermesi gerekirken bir hafta, on gün gibi gecikmelerle teslim etmektedir. Bu nedenle hakediş ödemesi zamanında yapılamadığından, personelin ücreti geç ödenmektedir. Hakediş evraklarının belediyemize teslim edileceği tarih sözleşmede bulunmamaktadır. Bu konuda yüklenici firmaya herhangi bir yaptırım uygulanabilir mi? Çalışanın mağduriyeti nasıl giderilebilir?
Yetkisiz Erişim!
Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.
Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.
Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.
Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.