Merhabalar Hocam; Hizmet alımı ihaleleriyle ilgili hali hazırda analitik bütçe uygulaması gereği müdürlüklerimizin bütçelerine ayrı ayrı ödenek konulmuş durumdadır. Mevcut uygulamadaki sorunları gidermek adına birkaç müdürlüğümüzün hizmet alımı ihalelerini birleştirerek bir harcama birimi üzerinden tek bir ihale şeklinde yapabilir miyiz? Bu durumda puantajları, hakkedişleri, ödeme evraklarını nasıl düzenleyebiliriz? Ayrıca bu ihalelere üç yıllığına çıkabilir miyiz? İyi çalışmalar dilerim.
Yetkisiz Erişim!
Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.
Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.
Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.
Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.