İş Hanı Yönetimi ve Asansör Onarımı Hk.

  • Soru ID: 11152
  • Üye ID: 1244
  • Sorulma: 12.01.2019
  • Cevaplanma: 12.01.2019

Soru

Sayın Hocam mülkiyeti belediyemize ait 37 adet işyerinin olduğu bir iş hanı mevcuttur. 4 adeti tahsis edilmiş, 33 adeti kiraya verilmiştir. Bu iş hanında asasör çalışmadığı için asansörün yapımını kim üstlenecektir? Kira sözleşmelerinde asansör ile ilgili madde bulunmadığından asansör onarımını kim üstlenecek? Bu iş hanında kiracılar tarafından site yönetimi kuralabilir mi? Belediye onarımını yapıp ücretlerini tüm kiracı ve tahsis edilen firma yada kurum kuruluşlardan talep edebilir mi?

Cevap

Yetkisiz Erişim!

Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.

Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.

Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.

Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

+90 (312) 473 84 23

mts@mevzuattakip.com.tr

İlgili Kanunlar

Önemli Uyarı

Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu hükümleri uyarınca bu yazının izinsiz iktibas edilmesi, sosyal medya veya iletişim grupları yoluyla ya da başka herhangi bir şekilde yayılması ve çoğaltılması yasaktır.
Soru-cevaplar hakkında kişisel notlar alabilirsiniz. Aldığınız notları yalnızca siz görebilirsiniz.