İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatı Düzenleme Süreleri ve Sorumluluk

  • Soru ID: 23556
  • Üye ID: 7874
  • Sorulma: 25.04.2024
  • Cevaplanma: 25.04.2024

Soru

Belediyemiz sorumluluk alanları içerisinde yer alan 2021-2022-2023 yıllarında işyeri açma ve çalışma ruhsatları ile ilgili belediyemize 7 adet işyeri yeri açma ve çalışma ruhsat başvurusu olmuş ve işyeri açma ve çalışma ruhsat dosyaları tamamlanmak suretiyle ruhsat harçları tamamlanmış ve onay aşamasına gelmiştir. 31 Mart 2024 tarihinde gerçekleşen yerel seçimler sonucunda belediye başkanının değişmesi ile birlikte bahse konu 7 işletmeye işyeri açma ve çalışma ruhsatı verilememiştir. Bu ruhsat dosyaları ile ilgili yeni göreve başlayan belediye başkanının sorumluluğu nedir ve nasıl bir yol izlenmelidir?

Cevap

Yetkisiz Erişim!

Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.

Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.

Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.

Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

+90 (312) 473 84 23

mts@mevzuattakip.com.tr

Önemli Uyarı

Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu hükümleri uyarınca bu yazının izinsiz iktibas edilmesi, sosyal medya veya iletişim grupları yoluyla ya da başka herhangi bir şekilde yayılması ve çoğaltılması yasaktır.
Soru-cevaplar hakkında kişisel notlar alabilirsiniz. Aldığınız notları yalnızca siz görebilirsiniz.