Sayın Hocam kolay gelsin, Biz 8000 nüfuslu bir beldeyiz. Nitelikli personel yetersizliğinden ve personelin çoğunun yaşının ilerlemiş olmasından dolayı sıkıntılar çekmekteyiz. Bu nedenle kendi bütçesi bulunan İtfaiye Amirliğimizin; zaten evrak işlemlerinin çoğunu gerçekleştiren Destek Hizmetleri Müdürlüğümüzün altında bir birim olarak hizmet vermesinde sakınca var mıdır? İtfaiye Amirliğimizi Destek Hizmetleri Müdürlüğümüze bağlayabilir miyiz? Mümkünse yapmamız gereken işlemler nelerdir? Saygılar.
Yetkisiz Erişim!
Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.
Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.
Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.
Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.