Kapanan İl Özel İdaresinin Devir İşlemleri

  • Soru ID: 306
  • Üye ID: 1388
  • Sorulma: 28.03.2014
  • Cevaplanma: 28.03.2014

Soru

Sayın Hocam; 6360 sayılı kanundan dolayı kapanmaktayız. Devir tasfiye ve paylaştırma komisyonu nakit teminatları, teminat mektuplarını ve bankada bulunan paraları merkez ilçeye devretme kararı almış olup bu kararı bize tebliğ etmişlerdir. Yalnız merkez ilçe, seçimlerden sonra kurulacağından belediyenin hesap numarası olmadığından biz bu nakit teminatları, teminat mektuplarını ve bankada bulunan paraları bir yazı ile liste ekinde merkez ilçeye bildirmeyi düşünüyoruz. Teminat mektuplarının muhasebe programından çıkışını vereceğiz. Ancak muhasebe tekniği açısından nakit teminatların çıkışını ve bankadaki nakit işleminin devrini nasıl yapmalıyız? Hangi hesaplar nasıl çalışmalı? Acil bilgi verirseniz seviniriz. Teşekkür ederiz.

Cevap

Yetkisiz Erişim!

Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.

Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.

Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.

Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

+90 (312) 473 84 23

mts@mevzuattakip.com.tr

Önemli Uyarı

Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu hükümleri uyarınca bu yazının izinsiz iktibas edilmesi, sosyal medya veya iletişim grupları yoluyla ya da başka herhangi bir şekilde yayılması ve çoğaltılması yasaktır.
Soru-cevaplar hakkında kişisel notlar alabilirsiniz. Aldığınız notları yalnızca siz görebilirsiniz.