Merhaba, Belediye Meclisi Çalışma Yönetmeliğinin 17. maddesinde; "Meclis görüşmeleri katip üyeler veya divanın sorumluluğundaki görevlilerce tutanağa geçirilir ve başkanlık divanı tarafından imzalanır. Toplantılar, meclisin kararıyla sesli veya görüntülü cihazlarla da kaydedilebilir, denilmektedir. Eğer Belediye Başkanı tutanakları yazması için bir personeli görevlendirmediyse; bu durumda meclis görüşme tutanaklarını Katip üyelerin mi yazması gerekir. Yoksa Belediye Başkanı bir personeli bu konuda görevlendirmek zorunda mıdır? Desteklerinizi rica eder, teşekkür ederim.
Yetkisiz Erişim!
Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.
Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.
Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.
Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.