Belediye Meclisi Çalışma Yönetmeliğinin görüşmeler ve yönetim başlıklı 10. maddesinde; birleşime ilişkin karar tutanakları bir sonraki birleşimden önce üyelere dağıtılır. Aynı yönetmeliğin 11. maddesinde ise; gündeme geçilmeden, bir önceki birleşimde alınan kararlara ilişkin tutanakta maddi hata bulunması durumunda, hata meclis kararı ile düzeltilerek başkanlık divanınca imzalanır, denmektedir. 31 Mart 2024 tarihinde yapılan seçimler sonrasında belediye meclisinin değişmesi hasebiyle 2024 mart ayı meclisine ait tutanakların, Nisan ayında ki meclis toplantısında onaylatılması gerekir mi? Yoksa sadece önceki katipler ve başkanın tutanakları imzalaması yeterli midir?
Yetkisiz Erişim!
Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.
Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.
Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.
Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.