Merhaba kolay gelsin, Belediyemiz 12.09.2025 tarihinde yayınlanan norm kadro yönetmeliğindeki değişiklikle birlikte D5 grubunda yer almaktadır ve buna göre Yazı İşleri, Mali Hizmetler, Fen İşleri ve İmar ve Şehircilik müdürlükleri isim olarak sayılmış ve bunların yanında da 4 müdürlüğün (III) sayılı cetvelden seçilerek kurulacağı belirtilmiştir. Yönetmeliğin 9. maddesinde belirtildiği üzere "Yönetmeliğin ekinde yer alan Ek-2 Belediye ve Bağlı Kuruluşları ile Mahalli İdare Birlikleri Norm Kadro Standartları Cetvellerinde her alt grup için münhasıran belirtilen daire başkanı ve müdür kadro unvanlarını kullanarak idari birimleri oluşturmak zorundadır." hükmü bulunmaktadır. Bu hükümden, D5 grubunda isimleri belirtilen 4 müdürlüğün kurulması zorunlu olduğu, fakat (III) sayılı listeden seçilecek diğer 4 müdürlüğün ihtiyaca göre kurulması gerektiğini mi anlamalıyız? Yani seçime bağlı 4 müdürlüğün kurulması zorunlu mudur?
Yetkisiz Erişim!
Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.
Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.
Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.
Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.