Mahalli İdare Birlikleri Norm Kadro İlke ve Standartlarına Dair Yönetmeliğinde yer alan bazı Müdürlük unvanlarında 12.09.2025 tarih ve 33015 sayılı Resmi Gazete ile değişiklik yapıldığından, Örneğin ; Teftiş Kurulu Müdürü, Rehberlik ve Teftiş Kurulu Müdürü olarak Afet İşleri Müdürü, Afet İşleri ve Risk Yönetimi Müdürü olarak değişmiş ve yeni Müdür unvanları için Meclis Kararı alınmıştır. Aktif olarak faaliyet gösteren bu müdürlüklerin tekrar kurulması gerekir mi? Meclise yeni haliyle " Rehberlik ve Teftiş Kurulu Müdürlüğü " kurulması için yeniden karar almamız şart mı? Ayrıca, yönetmeliklerin güncellenmesi gerekir mi?
Yetkisiz Erişim!
Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.
Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.
Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.
Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.