İyi çalışmalar, Belediyemiz Mali Hizmetler Müdürlüğü muhasebe işlem ve ödeme emri evrakları ve eklerinin 1 tanesini ilgili harcama birimine, 1 tanesini Mali Hizmetler biriminde 1 tanesini de istemesi halinde gönderilmek üzere Sayıştay Başkanlığına göndermek üzere 3 nüsha olarak çıkartılıyor. Bu uygulama devam ediyor mu? Yoksa Sayıştay Başkanlığına elektronik ortamda gönderdiğimiz aylık CVS belgelerinden dolayı 2 nüsha mı çıktı alalım?
Yetkisiz Erişim!
Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.
Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.
Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.
Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.