Özel Kalem Müdürü Ataması

  • Soru ID: 10823
  • Üye ID: 638
  • Sorulma: 14.11.2018
  • Cevaplanma: 14.11.2018

Soru

Sayın Hocam; Malumunuz Belediyeler geçtiğimiz yaz bir çok noktada hukuki anlamda Çevre ve Şehircilik Bakanlığına bağlanmıştır. Bu noktada Belediyelerin 657 Sayılı yasanın 59. maddesi gereği açıktan atama olarak yapacakları Özel Kalem Müdürü atamaları öncesi izin alacağı makam da Çevre ve Şehircilik Bakanlığı olarak değişmiştir. Daha sonra 12.09.2018 tarihli resmi gazetede yayınlanan 2018/7 sayılı Cumhurbaşkanlığı Genelgesinde açıktan yapılacak Özel Kalem Müdürü atama işlemi öncesinde Cumhurbaşkanlığından izin alınması tebliğ edilmiştir. Sorum Hocam; Özel Kalem Müdürü olarak açıktan atamak üzere belirlenen kişinin bu atama öncesinde ki iş süreci nasıl devam etmelidir? Aşağıda belirtilen süreçlerin sıralaması sizce ne olmalıdır? 1 - 657 sayılı kanunun 48. maddesine konu İl Emniyet Müdürlüklerine yaptırılacak Arşiv Araştırması ve Güvenlik Soruşturması İşlemi; 2 - Çevre ve Şehircilik Bakanlığından alınacak açıktan atama izni; 3 - Cumhurbaşkanlığından alınacak açıktan atama izni; Saygılarımla Hocam...  

Cevap

Yetkisiz Erişim!

Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.

Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.

Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.

Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

+90 (312) 473 84 23

mts@mevzuattakip.com.tr

Önemli Uyarı

Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu hükümleri uyarınca bu yazının izinsiz iktibas edilmesi, sosyal medya veya iletişim grupları yoluyla ya da başka herhangi bir şekilde yayılması ve çoğaltılması yasaktır.
Soru-cevaplar hakkında kişisel notlar alabilirsiniz. Aldığınız notları yalnızca siz görebilirsiniz.