Personel Giderleri Oranı ve Personel Alımı

  • Soru ID: 26324
  • Üye ID: 11923
  • Sorulma: 25.09.2025
  • Cevaplanma: 25.09.2025

Soru

İyi Günler Hocam; Belediyemiz Norm Kadro İlke ve Standartlarına göre; D2 grubunda yer almaktadır. Buna göre yirmidokuz memur ve onbeş sürekli işçi kadromuz mevcuttur. Belediye olarak, bir memur, üç kadrolu işçi ve altı şirket personeli ile vatandaşalara hizmet vermekteyiz. Belediyemizde Şef kadrosunda bulunan memur dışında başka memur bulunmadığından, Şef kadrosundaki personel Yazı işlerinin yanı sıra Tahsilatı da vekaleten yürütmektedir. Memur Personel yokluğundan dolayı, Şef Kadrosundaki Personelimiz Tahsilat dışında, Mali Hizmetler Müdürlüğünü de vekaleten yürütebilir mi? Belediyemiz personel geliri, personel giderinin % 40 aşmaktadır. Personel (Memur) alımı yapabilir miyiz? Alım yaparsak Belediye Başkanına kişi borcu çıkar mı? Sorularımınız ivedi olarak cevaplanması hususunu; Saygılarımla arz ederim.

Cevap

Yetkisiz Erişim!

Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.

Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.

Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.

Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

+90 (312) 473 84 23

[email protected]

Önemli Uyarı

Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu hükümleri uyarınca bu yazının izinsiz iktibas edilmesi, sosyal medya veya iletişim grupları yoluyla ya da başka herhangi bir şekilde yayılması ve çoğaltılması yasaktır.
Soru-cevaplar hakkında kişisel notlar alabilirsiniz. Aldığınız notları yalnızca siz görebilirsiniz.