Hocam Merhabalar, Belediyemiz olarak her bir müdürlük bütçesini hazırlarken personel giderlerini de hazırlayarak gönderiyor. Yani personel maaşları her müdürlüğün kendi bütçesinden karşılanıyor. Bu devam eden uygulamada tüm maaşların tek bir müdürlük olarak (İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü) üzerinden yapılmasında sakınca var mıdır? Saygılarımla...
Yetkisiz Erişim!
Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.
Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.
Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.
Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.