Hocam merhaba. İdaremizdeki yerleşik uygulamada dış kurumlara veya şahıslara PTT aracılığıla gönderilen tebligat veya postaların ücretleri mutemedimize verilen avanstan ödenmektedir. Tebligat ve posta giderlerinin aşırı yükselmiş olması ve avans limitinin bu masrafları karşılayamıyor olması nedeniyle işlemlerimizin bu yöntemle sürdürülmesi oldukça zorlaşmıştır. Ön ödemeli şekilde yapacağımız ödemeden mahsup edilmek suretiyle bakiyemizden düşüm yapılmasını PTT işletme müdürlüğü kabul etmemektedir. Bu durumda son çare olarak harcama pusulasına istinaden posta pulu temin edilmesi düşünülmektedir. Bu alım usulü mevzuata uygun mudur? Uygun ise hangi alım yöntemiyle alımı gerçekleştirceğiz ve hangi evrakları düzenleyeceğiz? Teşekkür ederiz.
Yetkisiz Erişim!
Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.
Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.
Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.
Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.