Taksi Plaka Satışı İhalesi

  • Soru ID: 20431
  • Üye ID: 906
  • Sorulma: 26.11.2022
  • Cevaplanma: 26.11.2022

Soru

Merhaba, Belediyemize ait 2 adet taksi plaka satışı ihalesi yaptık. İhale şartnamesinde "İhaleye katılarak Ticari Taksi Plakasını satın alan kişi 2 ay içerisinde durakta taksici esnafı olarak ticarete başlamak zorundadır. İşe başlamayan plaka sahibine Vize Belediyesi Ticari Taksi ve Durakları Yönetmeliğinin 10. Maddesinde belirtilen “Taksi Çalıştırma İzin Belgesi" verilmeyecektir.” maddesi ekledik. Açık artırma ihalesine katılan şirket plaka ücretlerini (08.08.2022 tarihinde) zamanında yatırdı. Fakat noterde satış işlemini gerçekleştirmedi ve ticarete başlamadı. İhale şartlarına göre ne gibi işlem yapmamız gerekir? Şirket fesih yoluna gidip ücretini talep ettiğinde ödemesi yapılır mı? Belediye şartname maddesine uymadığı için fesih edebilir mi? Fesih durumunda ücretleri ne olur?

Cevap

Yetkisiz Erişim!

Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.

Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.

Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.

Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

+90 (312) 473 84 23

mts@mevzuattakip.com.tr

İlgili Kanunlar

Önemli Uyarı

Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu hükümleri uyarınca bu yazının izinsiz iktibas edilmesi, sosyal medya veya iletişim grupları yoluyla ya da başka herhangi bir şekilde yayılması ve çoğaltılması yasaktır.
Soru-cevaplar hakkında kişisel notlar alabilirsiniz. Aldığınız notları yalnızca siz görebilirsiniz.