Hocam hayırlı günler. Tasarruf Genelgesinin çerçevesini neleri kapsadığını aşağı yukarı biliyorum. Defalarca okudum. Tasarruf genelgesine uyum konusunda asıl sorumlu Belediye Başkanıdır diye anlıyorum. Lakin Bu konulara riayet edilmemesi halinde ısrarla bu iş yapılacak başka yolu yok denilmesi durumunda Mali Hizmetler Müdürü ne yapmalıdır ki sorumluluğu üzerinden atabilsin. (Yazılı talimat almak gibi vs. durumu kurtarabilir mi?) Şimdiden teşekkür ederiz. (NOT. Bu iş için Çevre ve Şehircilik Bakanlığına izin için müracaat edilip reddedilmiş varsayarsak)
Yetkisiz Erişim!
Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.
Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.
Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.
Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.