Hurdaya ayırma iş ve işlemlerinde izlenecek yol nedir? Akış şeması var mıdır? Hurda İşlemi için Genel Müdür veya Yönetim Kurulundan alınması gereken olur veya yazıya ihtiyaç var mıdır? Hurdaya ayırma işlemleri kurumumuzda hangi birim tarafından takip edilir? Hurdaya ayırma işlemlerini takip edilen birimin çalışma yönergesinde yer alması gerekli midir? Hurdaya ayırma işlemleri için tüm bu soruların kanun maddeleri veya ilgili mevzuatları hangileridir?
Yetkisiz Erişim!
Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.
Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.
Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.
Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.