İyi günler değerli hocam, Belediyelerin taşınmazlarına ilişkin yapılacak olan muhasebe kayıtlarıyla ilgili aşağıdaki sorulara ilişkin değerli görüşlerinizi arz ederiz. 1- Belediyelere ait taşınmazlardan muhasebe kaydı bulunmayan ancak satışı yapılan taşınmazlara ilişkin ilk muhasebe kaydı nasıl girilmelidir? 2- Muhasebe kaydı bulunmayan diğer taşınmazların muhasebe kaydını yapmak için nasıl bir yol izlenmelidir? 3- Taşınmazın satışına ilişkin belirlenen bedel ile taşınmazın satılan bedeli arasında oluşacak fark için nasıl bir muhasebe kaydı oluşturulmalıdır? Teşekkürlerimizi sunar iyi çalışmalar dileriz.
Yetkisiz Erişim!
Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.
Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.
Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.
Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.