Ticari Taksi Tahsisi Ve Yönetmelik Düzenlenmesi

  • Soru ID: 13089
  • Üye ID: 1140
  • Sorulma: 08.11.2019
  • Cevaplanma: 08.11.2019

Soru

4000 nüfuslu ilçemizde vatandaşlarımızca taksi durağı işletmesi kurmak üzere belediyemize talep gelmiştir. Daha önce bu tip bir işletmeye işyeri açma ve çalışma ruhsatı verilmediğinden bu hususta çelişkiye düşülmüştür. İşyeri açma ve çalışma ruhsatları yönetmeliğinde detaylı bilgi bulunmadığından aşağıda sıralamış olduğumuz sorular hususunda yardımcı olabilir misiniz? Ruhsat düzenlenecek yerin fiziki şartları nelerdir? Ticari taksi olarak hizmet verecek araçlarda ve şoförlerde aranan şartlar nelerdir? Plaka tahsisi gerekli mi? Harç ya da tahsis ücreti nasıl belirlenir? Ticari taksi işletmeleri için incelenmesi gereken yönetmelikler nelerdir? Taksi işletmesi için belediye meclisinden yönetmelik çıkartmak mı gereklidir?

Cevap

Yetkisiz Erişim!

Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.

Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.

Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.

Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

+90 (312) 473 84 23

mts@mevzuattakip.com.tr

Önemli Uyarı

Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu hükümleri uyarınca bu yazının izinsiz iktibas edilmesi, sosyal medya veya iletişim grupları yoluyla ya da başka herhangi bir şekilde yayılması ve çoğaltılması yasaktır.
Soru-cevaplar hakkında kişisel notlar alabilirsiniz. Aldığınız notları yalnızca siz görebilirsiniz.