Turistlik Restoranların Hizmet Satmaktan Kaçınması

  • Soru ID: 22212
  • Üye ID: 7874
  • Sorulma: 11.08.2023
  • Cevaplanma: 11.08.2023

Soru

İyi Çalışmalar. Turistlik bölgede veya diğer bölgelerde bulunan yeme içme gıda üzerine faaliyet gösteren işletmelere yönelik; Örneğin Restorandın boş olmasına rağmen mesai saatleri ve işyeri ruhsatında belirtilen çalışma saatleri içerisinde olunmasına rağmen müşterinin işyerine gitmesi esnasında “şuan servisimiz yok” denilerek bir veya birde fazla ya da ailecek vatandaşın restoranda kabul etmemeleri durumunda; turistlik bölge olması durumu sebebi ile vatandaşın turistin daha fazla ücret bırakacağı düşüncesi oluşturmaktadır. 1.Bu tür durumların oluşması durumunda ilgili kurum neresidir? 2.Zabıta'nın bu durum ile ilgili yetkisi ve görevi bulunmakta mıdır? 3.Vatandaş bu tür durumlar ile karşı karşıya gelmesi durumunda şikayetini hangi kuruma iletmelidir? Teşekkürler.

Cevap

Yetkisiz Erişim!

Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.

Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.

Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.

Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

+90 (312) 473 84 23

mts@mevzuattakip.com.tr

Önemli Uyarı

Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu hükümleri uyarınca bu yazının izinsiz iktibas edilmesi, sosyal medya veya iletişim grupları yoluyla ya da başka herhangi bir şekilde yayılması ve çoğaltılması yasaktır.
Soru-cevaplar hakkında kişisel notlar alabilirsiniz. Aldığınız notları yalnızca siz görebilirsiniz.