Belediyemize 19 adet işçi İŞKUR Tarafından Toplum Yararına Çalışma Programı adı altında personel verilecek olup, Bu işçilerin brüt maaşları her ay belediye hesabına aktarılacaktır. Bu ödemelerde belediyemizin gelir ve gider bütçesini yükseltiyor ve personel giderini de artırıyor. Bu durumdan kurtulmak için Belediye adına ayrı bir hesap açıp muhasebe kayıtlarına katmadan bu hesaptan ödeme yapabilir miyiz? Ne gibi bir uygulama ile bunun önüne geçebiliriz? İzlememiz gereken yol nedir?
Yetkisiz Erişim!
Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.
Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.
Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.
Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.