Sayın hocam, 6360 sayılı kanun sonrasında, İlçe Özel İdarede görev yapmakta iken belediyemize devredilen personele, 657 sayılı DMK.' nun 122. maddesi uyarınca Kaymakam tarafından 3 defa başarı belgesi almıştır. Personel devirden sonra da belediyemiz personeli olmasına rağmen Kaymakamlık bünyesinde Tüketici Hakem Heyeti Başkanı olarak görev yapmaktadır. Alınan başarı belgelerinin bir tanesi belediyemize devirden önce ve diğer iki tanesi ise devirden sonra dönemin Kaymakamları tarafından kendisine verilmiştir. Personelin görev yeri halen görevlendirme ile kaymakamlık bünyesindedir. Belediyemizce herhangi bir başarı belgesi verilmemiştir. Personel belediyemize yapmış olduğu başvuru ile üç defa alınan belge nedeniyle Belediye Başkanından Üstün Başarı belgesi talep etmektedir. Kaymakam tarafından verilen başarı belgelerine binaen Belediye Başkanının Üstün Başarı Belgesi verme yetkisi veya zorunluluğu var mıdır.? Bu belgeler karşısında personelin maaşında herhangi bir düzenleme yapılacak mıdır? Uygulama hakkındaki görüşlerinizi arz ederim.
Yetkisiz Erişim!
Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.
Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.
Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.
Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.