Selam hocam, belediyemizde yedek ödeneğin tamamı mali hizmetler müdürlüğü bütçesine konulmuş olup, her birime bütçelerinin % 10 u kadar yedek ödenek aktarılmaktadır. sormak istediğim 1-Destek Hizmetleri Müdürlüğü daha önce % 10 kadar yedek ödenek aktarımı bütçelerine aktarılmıştır. yine yedek ödenek talebinde bulunmaktadır. her birimin ödeneklerine % 10'dan fazla yedek ödenekten aktarma yapılabilir mi? 2-Belediyemizin tüm mal, hizmet ve yapım işleri ilgili birim müdürlüklerin bütçesinde ancak teklif, pazarlık tutanağı vb.tüm süreç Destek Hizmetleri Müdürlüğü üzerinden yapılmaktadır. Bu işlemler doğru mu? Yani kendisini bütçe ile ödenek ayrılan her müdürlük ödeme sürecini kendi müdürlüğü üzerinde yapması gerekmez mi? Saygılarımla...
Yetkisiz Erişim!
Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.
Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.
Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.
Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.