Yönetim Dönemi Hesabı

  • Soru ID: 9152
  • Üye ID: 1017
  • Sorulma: 13.01.2018
  • Cevaplanma: 13.01.2018

Soru

İyi Çalışmalar. Sayıştay Başkanlığına Kamu İdaresi Hesaplarının verilmesine ait usul ve esasların 5. Maddesinde belirtilen Dönem Başı,Dönem Sonu ve Aylık olarak verilecek tablo ve belgeleri düzenleyerek elektronik ortamda gönderiyoruz. Daha önce Yönetim dönemi hesabını da Mahalli İdareler Bütçe ve usul yönetmeliğinde belirtilen cetvelleri tanzim ederek dosya halinde sayıştay Başkanlığına gönderiyorduk Ancak 27 Mayıs 2016 Tarihinde yayınlanan En son Bütçe ve Muhasebe Usul Yönetmeliğinde Yönetim dönemine ait her hangi bir cetvel ve açıklama bulunmamaktadır. Buna göre Sayıştaya Kesin Hesap haricinde başka bir hesap gönderilir mi Konu hakkında aydınlatırsanız sevinirim.

Cevap

Yetkisiz Erişim!

Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.

Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.

Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.

Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

+90 (312) 473 84 23

mts@mevzuattakip.com.tr

İlgili Kanunlar

Önemli Uyarı

Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu hükümleri uyarınca bu yazının izinsiz iktibas edilmesi, sosyal medya veya iletişim grupları yoluyla ya da başka herhangi bir şekilde yayılması ve çoğaltılması yasaktır.
Soru-cevaplar hakkında kişisel notlar alabilirsiniz. Aldığınız notları yalnızca siz görebilirsiniz.