Merhabalar, 12.09.2025 tarih ve 33015 sayılı Resmi Gazete yayınlanan Belediye ve Bağlı Kuruluşları ile Mahalli İdare Birlikleri Norm Kadro İlke ve Standartlarına Dair Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına İlişkin Yönetmelikle birlikte Belediyemizde daha önce ihdas edilen bazı müdürlüklerin isimlerinin değiştirilmesi istenilmiş olup, konuyla ilgili gerekli meclis kararı alınarak müdürlük isimleri değiştirilmiştir. Buna istinaden ismi değiştirilen müdürlüklerin yönetmeliklerindeki isimlerini güncelleyip yeniden meclise sunması gerekir mi veya sadece isimlerini güncelleyip web sitesinde paylaşmaları yeterli olur mu? Vereceğiniz cevap için şimdiden teşekkürler.
Yetkisiz Erişim!
Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.
Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.
Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.
Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.