Tüketici Şikâyetlerinin İşletmeciler Tarafından Çözülmesine İlişkin Usul ve Esaslar

  • 13433
  • 11.11.2013
  • Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu

Açıklama

Tüketici şikâyetlerinin çözümlenmesi noktasında işletmecilerin tüketici şikâyetlerinin yapılabilmesi amacıyla internet sayfalarında ‘şikâyet sistemi’ oluşturmak ve bu sistem üzerinden tüketici şikâyetlerine şeffaf, hızlı, kolay ve etkin bir çözüm sunmak yükümlülüğünün düzenlenmesi ile tüketici şikâyetlerinin çözüm sürecine ilişkin usul ve esasları ortaya koymak, mevcut süreçlerde iyileştirmeye gidilmesi ve tüketici menfaatlerinin gözetilmesi hedeflerinin sağlanmasını teminen, 5809 sayılı Elektronik Haberleşme Kanununun 4 ve 6’ncı maddeleri ile Elektronik Haberleşme Sektöründe Tüketici Hakları Yönetmeliği’nin 13’üncü maddesi ve ilgili diğer mevzuat hükümleri kapsamında, Ek’te yer alan “Tüketici Şikâyetlerinin İşletmeciler Tarafından Çözülmesine İlişkin Usul ve Esaslar”ın onaylanarak yürürlüğe konulması hususuna karar verilmiştir.

İçerik

Yetkisiz Erişim!

Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.

Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.

Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.

Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

+90 (312) 473 84 23

mts@mevzuattakip.com.tr

Önemli Uyarı

Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu hükümleri uyarınca bu yazının izinsiz iktibas edilmesi, sosyal medya veya iletişim grupları yoluyla ya da başka herhangi bir şekilde yayılması ve çoğaltılması yasaktır.
İçerikler hakkında kişisel notlar alabilirsiniz. Aldığınız notları yalnızca siz görebilirsiniz.