Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığında Çalıştırılacak Sözleşmeli Personel Hakkında Hizmet Sözleşmesi Esasları

  • 13597
  • 14.11.2011
  • Bakanlar Kurulu

Açıklama

Bu Esaslar; Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığında sözleşmeli olarak çalıştırılacak personelin hizmet şartları, vasıfları, görevleri, sorumlulukları, ücretleri ve diğer ödemeleri ile özlük işlerini düzenlemek amacıyla yürürlüğe konmuş olup; Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı merkez teşkilatı Müsteşar, Müsteşar Yardımcısı, Genel Müdür,Denetim Hizmetleri Başkanı, Strateji Geliştirme Başkanlığı, Başkanlık Müşaviri, I. Hukuk Müşaviri, Genel Müdür Yardımcısı, Daire Başkanı, Özel Kalem Müdürü, Basın ve Halkla İlişkiler Müşaviri, Aile ve Sosyal Politikalar Uzamanı, Hukuk Müşaviri, Aile ve Sosyal Politikalar Uzaman Yardımcısı; 633 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin geçici 9. maddesinin sekizinci fıkrası kapsamındaki bakım ve rehabilitasyon merkezlerinde Müdür, Müdür Yardımcısı, Uzaman Takip, Takip, Sosyal Çalışmacı, Psikolog, Çocuk Gelişimci, Fizyoterapist, Öğretmen, Çocuk Eğiticisi, Hemşire ve Hizmetli ( bakıcı olarak fiilen hizmet verenler) unvanlı kadrolar karşılık gösterilmek suretiyle, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu ve diğer kanunların sözleşmeli personel çalıştırılması hakkındaki hükümlerine bağlı olmaksızın istihdam edilen sözleşmeli personeli kapsar.

İçerik

AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR BAKANLIĞINDA ÇALIŞTIRILACAK SÖZLEŞMELİ PERSONEL HAKKINDA HİZMET SÖZLEŞMESİ ESASLARI

Karar Sayısı : 2011/2457

Resmî Gazete : 27 Kasım 2011/28125

Önemli Uyarı

Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu hükümleri uyarınca bu yazının izinsiz iktibas edilmesi, sosyal medya veya iletişim grupları yoluyla ya da başka herhangi bir şekilde yayılması ve çoğaltılması yasaktır.
İçerikler hakkında kişisel notlar alabilirsiniz. Aldığınız notları yalnızca siz görebilirsiniz.