Kıdem Tazminatı Ödeme Şartları ve Zamanaşımı Hk.

  • Soru ID: 17480
  • Üye ID: 5608
  • Sorulma: 11.08.2021
  • Cevaplanma: 11.08.2021

Soru

İyi günler kolay gelsin 16.07.1996 tarihinde belediyemize mevsimlik olarak işe başlayan personelimiz 02.04.2004 yılında kurum tarafından iş akdi feshedilmiştir. İlgili personel 2004 yılında yapılan mahalli idareler seçimlerinde meclis üyesi olarak seçilmiş olup, belediye başkan yardımcılığı görevine getirilmiştir. 2009 yılında yapılan mahalli idareler seçimlerinde belediye başkan olarak seçilmiş olup 29.03.2009-30.03.2019 tarihleri arasında 2 dönem 5510 sonrası memur olarak belediye başkanlığı yapmıştır. İlgili 01.06.2021 tarihinde emekli sandığından emekli olmuştur, işçilik kıdem tazminatını tarafımızdan dilekçe ile talep etmektedir. Soru1: ilgiliye kıdem tazminatı ödenir mi? Soru2: Kıdem tazminatı ödenecek ise hangi evraklar istenecektir? Soru3: Kıdem tazminatı ödenecek ise kıdem tazminatı hesabında 2004 yılındaki tavan mı, 2021 yılındaki tavan ücret mi dikkate alınacaktır? İyi çalışmalar.

Cevap

Yetkisiz Erişim!

Bu sayfa Abonelerimizin ve/veya Site Üyelerinin erişimine açıktır.

Abone (Altın Üye) iseniz, lütfen üye girişi yapınız.

Üyelik girişi yapmanıza rağmen hala sayfayı görüntüleyemiyor iseniz, abone olarak sitemizdeki tüm verilere ulaşabilirsiniz.

Bir Abonelik (Üyelik) paketine geçmek ve detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

+90 (312) 473 84 23

mts@mevzuattakip.com.tr

İlgili Kanunlar

Önemli Uyarı

Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu hükümleri uyarınca bu yazının izinsiz iktibas edilmesi, sosyal medya veya iletişim grupları yoluyla ya da başka herhangi bir şekilde yayılması ve çoğaltılması yasaktır.
Soru-cevaplar hakkında kişisel notlar alabilirsiniz. Aldığınız notları yalnızca siz görebilirsiniz.